יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

יום אחד

אני רוצה להגיד שאם אתה הולך עכשיו
אין לך יותר לאן לחזור
נו, אז אני רוצה להגיד
אבל מה זה יעזור?
אתה הרי יודע שאני חסרת עמוד שדרה
שתמיד אקבל אותך בחזרה
שלא חשוב כמה אכעס
כמה אצרח ואקלל
עד שתחזור כשתבחר
אני אשב ואיילל

אני רוצה להגיד שמעכשיו הכול נגמר
ושהחלטתי למחוק
נו, אז אני רוצה להגיד
אתה הרי תפרוץ בצחוק
לך זה קל, אתה יודע שאני כאן הטיפשה
שזה אבוד, וכבר ויתרתי מזמן על הבושה
שגם אם אעמיד פנים
ואתחזה לגיבורה
אני אשב ואחכה
עד שתחזור בחזרה

אבל יום אחד, אתה תראה, עוד אתכוון לכל מילה
יום אחד אטרוק ת'דלת כשתגיע בזחילה
אני אצליח לפרק את מעגל הייסורים
יום אחד עוד יתגלו בי הכוחות האחרים

אני רוצה להגיד לך שהפסקתי לוותר
על עצמי בשבילך
נו, אז אני רוצה להגיד
אתה שקוע בשלך
וזה ברור שכבר מזמן אתה נמצא שם במקומי
ושאני אוהבת אותך יותר מאת עצמי
שלא חשוב כמה אלעס
ואדקלם ואמחזר
אני אשב כאן לחכות
שתחזור ותחזר

אבל יום אחד, אתה תראה, עוד אתכוון לכל מילה
יום אחד אטרוק ת'דלת כשתגיע בזחילה
אני אצליח לפרק את מעגל הייסורים
יום אחד עוד יתגלו בי הכוחות האחרים

© שיר זה נכתב ע"י אתי חסון ומוגן בזכויות יוצרים
אין להעתיק או לשכפל ללא אישור מפורש בכתב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה